måndag 4 oktober 2010

Varit en fullspäckad dag

Ja det kan man lugnt säga att det har idag. Ändå så valde jag bort

en sak då jag kände att jag var tvungen att sova ikväll. Sov inte så

bra i förmiddags, vaknade lite då och då. Somnade visserligen om igen

lika snabbt, men ändå.

Emma har varit och dansat idag, lika roligt fortfarande enligt henne

själv. Hon försökte lära mig att dansa igår. Spelade dum och förstod

INGENTING, hon skrattade så hon kiknade. Du är ju hopplös att

lära dig dansa. Går inte. Och så skrattade hon. Goa lilla unge.


Pratade med hennes lärare idag angåendet hennes läxor. Det går

som ett rinnande vatten för henne, men lite för lätt känns det som. Frågade

läraren om hon kände samma sak vilket hon gjorde. Så på onsdag så ska hon få

en liten svårare bok i läxa. Berättade det för Emma idag, och hon jublade,

sprang runt där hemma, YES YES YES YES.... Hmm kommer inte ihåg att

jag blev så glad över att få svårare läxa, men det är ju bra att hon är så

engagerad. Bara hoppas att det håller i sig också.



Inatt är det sista vaken natten denna veckan, ja på jobb i alla fall.
Till helgen är det journätter som gäller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar