fredag 8 oktober 2010

Helgen har kommit

för att stanna dessa dagar även denna gången. Denna helgen är helt fullspäckad
med aktiviteter, men som vanligt är det bara roligheter.
Ska strax fara och hämta barnen ifrån skolan, passa på att mysa lite med dom innan
det är dax för mig att cykla iväg till jobbet. Kör tills imorgon.

Emma har badkalas imorgon vilket hon ser fram emot jättemycket, den tösen
älskar att bada, simma och hoppa. Paketet är redan färdigt, hon ska bara göra
ett kort till kompisen.
På kvällen blir det 40-års fest för en kompis. Lovade att ta med lite mat till Emma,
makaroner och bröd, men fika, eller rättare sagt, en liten tårta har de fixat åt henne.
Men sen är det ju det här med present, det är ju alltid lika svårt tycker ju jag. Men
man hittar väl alltid på nåt kul.
Hon kom häromdagen och hämtade sonen, och frågade bara så där:
-Har inte du spelat trumpet innan??
-Jo, svarade jag utan att tänka mig för......
Mer sa hon inte, hur mycket jag än tjatade. haha. Ja ja vi får väl se vad som händer
imorgon kväll. Lite spännande är det allt.
På söndag blir det jobb också, men vad gör man när man byter pass för att kunna
gå på fester. Det är inte annat. Bara gilla läget och se glad ut.

Nähä skall väl ta tag i dagen här nu och fixa lite innan mina små älsklingar kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar