lördag 16 oktober 2010

Hjälp med ståndet....

Har alltid gillat Ica´s reklam, och gör så även denna gången med ståndet. Komiken
som är hela tiden ligger inte så högt, men det är nog med det som dom säljer
också för den delen.

Hade ju syjunta hemma i onsdags, jag och Ewa och
tack vare Ewa så har jag lärt mig att virka lite mer nu. Kunde "bara" göra Åremössa
innan, men nu så kör jag på mormorsrutor. Gjorde en mössa till Emmas docka
som hon hämtade här på jobbet innan, blev riktigt glad och hon ville ha fler...*ler*
Var nere och köpte lite nytt garn idag och en mindre virknål, men sen visade det
sig att svärmor har en hel del där hemma som jag gärna fick, så älsklingen var ute
och hämtade dom innan, så nu har jag ingen anledning till att inte virka. Kul är det
också samt ett tidsfördriv vilket underlättar i jobbet, speciellt när jag kör nätterna.
Det kan ju bli lite drygt ibland nattetid om det är lugnt och så.

Imorgon är det en fullspäckad dag. När jag har slutat så blir det en sväng upp till
pappa, sen hem, Emma ska på pannkaksdisco, efter det så är det ju nästan kväll,
ja inte riktigt men det är inte mycket kvar av dagen..haha.. Men det är roligt när
det händer saker och ting om helgerna.

2 kommentarer:

  1. Visst är den reklamen bra, hi hi men det kanske är vi som har så sjuk humor, hi hi hi....

    Jag pratade med pappa idag och han var så himla svårpratad idag, men jag tror att jag väckte honom, kl var 10.30 men han lät nyvaken, hi hi hi.

    Vad spännande med pannkaksdisco för Emma, häftigt.

    Men stickar du inte mera nu då???

    KRAM
    Carina

    SvaraRadera
  2. visst är det kul att sticka/virka?! nattjobbet blir många gånger lite lättare ;)

    ha det bra!
    kram//a

    SvaraRadera