fredag 4 februari 2011

Fullt upp

Jösses, men man är ju absolut inte van att jobba 8-16 eller såna tider alls. Man är ju helt slut när man kommer hem och kvällen känns otroligt kort. Men det är ju bara att göra det bästa av det hela och gilla läget denna månaden. Snart så blir det oregelbundna tider igen vilket känns bättre.

Men tänk att ha fått denna möjligheten som man har fått i och med att man bytte jobb.

* Handledning
* Teambuildning
* TSS-kurs
* Autism-föreläsningar

Jag känner mig så otroligt hedrad över att ha fått detta tillfället och möjligheten. Man verkligen längtar till att få börja på riktigt så att säga. Är ju 3 veckor kvar nu bara. Tiden går så fort. Speciellt när man har fullt upp varje dag.


Ikväll så ska Adam ha lite fest för ett par kompisar. Kalas är slut för hans del. Nä spel/film-kväll är det som gäller nu, med pizza och chips vilket beställdes ganska så tidigt. Men detta funkar helt okej för oss. Kul när det händer lite förändringar.

Med släkten så vart det först ett kalas ute i Lövhult i lördags och sen blev det här hemma som i onsdags på hans födelsedag. Sandra och hennes barn var också inne en sväng och käkade semlor, vilket de inte var direkt nödbädda på.. hihi.. Härligt med såna vänner/grannar.

Känner nog att livet är härligt, eller jag KÄNNER att livet är härligt numera. Visst har jag också dåliga dagar men de kommer bra mycket mindre sällan.

Fick frågan vem som har funnits vid min sida längs min väg med allt som har varit. Självklart min man och barn, första svaret. Men även mina nära vänner, de som har stått vid min sida under vått och torrt och inte vänt sig bort. Såna vänner uppskattar jag så mycket. Det vet dom också om, men det kan inte sägas nog så ofta tror jag nog allt. Men de betyder mycket för mig och ni vet vilka ni är om ni läser här. Tack.

Nähä nu så skall man ta och förbereda lite inför kvällen.

1 kommentar:

  1. Hej vännen :)
    Kollar din blogg varje dag å blir så lycklig när jag ser ett nytt inlägg :)
    Du har en sådan härlig inställning till allt. Livet, kärleken, jobbet å allt annat. Man blir inspirerad, oavsett om man läser något av dina mer allvarliga inlägg eller något spralligt så slår det alltid mig vilken styrka du besitter i din lilla kropp >3

    Hoppas att ni får en härlig helg!
    Kram Hanna

    SvaraRadera