söndag 20 februari 2011

Kanske man skall göra det själv???

Ja det vore kanske inte så dumt, man slipper "böna och be" samt
att det är ju alltid roligt att träffa nya människor, människor som
delar samma intresse som mig. Ja varför inte. Nackdelen är ju att
man alltid får åka iväg själv och inte med den man skulle vilja åka iväg
med istället, vilket kan vara lite tråkigt, men vad ska man göra????
Ja det tål ju att tänkas på, utan tvekan...
Kanske man kan få med någon mer som man känner som vill samma
saker. Det finns både en och två som jag vet
skulle vilja.
Men sen så ska man ju komma till den punkten att föra det
på tal, för hur som haver så tycker jag ju att
det skulle vara roligare att göra det
med en viss person, men samtidigt så kan
jag ju dock inte "tvinga" den personen till detta.
Då blir det ju ändå inte bra.
Ahhhh jag vet knappt inte ut eller in...

3 kommentarer:

  1. Kanske lika bra att du gör det själv??? För en annan fattar ju inte ad du skriver om ju....

    SvaraRadera
  2. FRÅGA personen om den vill hänga med, vill den inte det så åk själv så får du ju ditt behov stillat iaf och det är ju det som är meningen, eller hur???

    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  3. Du väcker ju intresse i alla fall :) Vad är det du vill göra?
    Kram Hanna

    SvaraRadera