söndag 20 februari 2011

Varför??

Hur kommer det sig att vissa saker som är självklara för en annan inte är
det för den andre personen??? Så konstigt kan det väl inte vara heller?
Kanske är jag som är ute och seglar i mina tankar om hur jag skulle vilja
att det skulle vara. Ja jag vet inte direkt... Tycker inte att det är för mycket
att be om. Men men. Ja jag vet inte. Skulle bara vilja det ju.
Trodde att det handlade om att ge och ta??!!
Kanske jag som har missuppfattat
allting
angående hur det fungerar.

2 kommentarer:

  1. Säg till personen vad du tycker och tänker så blir ju saken ur världen eller hur, så slipper du ju fundera över saken, bra idé va??

    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  2. Hm låter besvärligt :S
    Tycker att Carina har en poäng dock men lite beroende på vad saken gäller :)

    Kram Hanna

    SvaraRadera