måndag 17 januari 2011

Skrevs i veckan... men gick inte att lägga ut...;(

Får kanske ta o bättra mig på att uppdatera här inne emellenåt.. Hinner ju inte direkt med
känner jag.
Har utmanat en kompis innan idag. Att ta o gå ner ett visst antal kilo innan vi träffas nästa gång. Har inte besämt hur många ännu, och han har inte tackat ja ännu heller för den delen..*ler*

Körde igång idag med att gå ner på gymet efter jag lämnade barnen, körde ett pass på 2 timmar, kändes i magen att jag körde häromdagen också, skönt det. När jag skulle gå hem så var det uppehåll så jag tog ett varv runt sjön oxå, 1,6 km. Så jag kände mig riktigt nöjd när jag kom hem sen. Tog en lång varm dusch och bara njöt av lugnet, bra musik i bakgrunden.

Har bara tagit det lugnt sen efter det. Knappt inte gjort några direkta kraftansträngningar, man
behöver ju emellanåt ladda sina batterier.
Snart är det dax att hämta mina små älsklingar ifrån skolan, har lovat dom baconpannkakor när de kommer hem så smeten står i kylen o bara väntar.

Nähä, dax att ta tag i dagen.
Ta hand om dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar