tisdag 4 januari 2011

Kanske byta namn till matbloggen..*ler*

Nä jag tror nog allt att jag håller kvar mitt namn här. Men visst, det kommer säkerligen
att bli en del ang mat nu framöver, särskilt tills jag ser själv vad jag gör för fel, jag gör ju det
för min egen skull, inte för någon annan.

Mat idag:


Frukost 12.00 1,5 dl gröt och mjölk


Mellis 15.00 Fruksallad


Lunch 20.00 Spagetti och köttfärssås


Mellis 23.00 Knäcka med philadephiaost och the


Lättare mat 02.00 Kycklingsallad


Mellis 05.00 Frukt eller knäcka


Ja så ser min matdag ut idag.

Tänkte att jag eventuellt skulle ta tag i att få bort julen lite smått under dagarna framåt,
kan vara skönt faktiskt. Måste dock införskaffa hängande lampor till tv-rummet. Har inga
lampor alls där idag, jo just nu hänger det stjärnor där, men det är fint med hängande
lampor i just fönstret när det är lite större fönster också.

Angående detta här med matomläggningen så ser jag resultat redan nu efter att ha börjat om
i lördags på allvar. -1 kg visade vågen nu när jag vaknade. Känns skönt att det går på rätt håll
vilket gör att man blir än mer sporrad. Nu jäklar. Finns en speciell klänning som jag vill införskaffa, men den är lite för liten än så länge, men man skulle kanske ta o köpa den som en morot att ha i garderoben.

Ja det återstår att se.


Ta hand om dig där ute.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar