torsdag 11 november 2010

Lugnet sänker sig

Ja för en kort stund i alla fall. Barnen skickade jag ut en sväng. Leka av sig lite
av sitt spring som de har i benen. Snön är ju härlig då man kan göra så otroligt
mycket med den, det är ju bara fantasin som sätter gränserna. Härligt.

Känner mig lite som en taxi idag. Först hämtade jag Emma och hennes kompis,
efter en timme så var det dax att hämta Adam på skolan, han har långdag på
torsdagar. Lovade visst i ett svagt ögonblick att jag skulle hämta gubben också,
så snart är det dax att hoppa ner till bilen igen o sätta sig för att hämta hem älsklingen
vilket jag gör så gärna, det är inte det. Men ibland blir det lite farande.

Ska följa med Ewa till ett eventuellt städ- eller spaparty. Ska bli intressant och se
vad det blir för något. Skulle vara skönt med ett litet spaparty. Men kul att bara komma
iväg lite, säger jag som var iväg igår också.... Ja ja....

Nä man skall väl ta och frysa in muffins och chokladbollarna.

1 kommentar:

  1. Jaa du ibland är det skönt att bilar finns och att det finns tillgång till dem, eller hur????

    Städ- eller spaparty, det var ju olika partyn vill jag lova, hi hi hi men ni kanske får städa först och sen lite spaslappande, hi hi hi....

    Var rädd om dig syrran och glöm inte bort att det finns bara EN som DU, DU är UNIK.

    KRAM
    Carina

    SvaraRadera