onsdag 17 november 2010

Känner mig liten och tom

Mmm det är dom känslorna som dominerar inom mig just nu. Samt en massa stress dessutom,
dock vet jag inte direkt vad det beror på, eller jag har mina aningar men jag vet inte om jag kan sätta fingret på det, att just på grund av detta så mår jag som jag gör. Nä det kan jag inte, men som sagt, jag har mina aningar. Men det skrämmer mig att jag mår så här just nu. Det var längesen sen sist. 3 år sen mer eller mindre tror jag nog.
Jobbigt att vara själv just dessa dagar, men samtidigt så vill jag inte ha sällskap, vill kunna sitta här och bara vara, låta tårarna komma när de kommer, inte behöva tänka på att man ska vara trevlig emot den som är här. Det är få som klarar av att vara den stöttningen emot någon, jag känner två stycken plus min älskade man som finns där vid min sida i vått och torrt.

Måste hitta lugnet inom igen, hitta min balans som gör att jag mår bra. Var hittar jag den, hur hittar jag den???? Många är frågorna, andningen är snabb, skakningar i hela kroppen samtidigt som kroppen bara krypa ihop och gå sönder, ja känslorna är många just nu och det är svårt att fokusera. Domningar i händerna, tomhet i huvudet. Ja jag vet vad symptomen beror på, men just nu vet jag varken ut eller in vad jag ska göra mer än att andas in genom näsan, ut genom munnen.

Luddigt inlägg, jag vet....

1 kommentar:

  1. Inte luddigt alls, låter mer som ett rop på HJÄÄÄLP, jag finns här om du bara vill prata av dig, gråta av dig eller bara VARA av dig, jaa ha ha tala om luddigt.....

    Kom hit om du vill. VAR RÄDD OM DIG syrran.

    KRAAM

    SvaraRadera