torsdag 19 maj 2011

Träning

Ja det är vad jag fögyller mina dagar med just nu. Tränade igår i 1,5 timma, idag 1,5 timma samt imorgon blir det också 1,5 timma eller något sånt. Det är så underbart skönt, särskilt när man vaknar med träningsvärk dagen efter...*ler*... Knäpp, jag vet, det tar jag inget extra för.
Vi är ett gäng från jobbet som har börjat att träffas där nere och köra ett pass. Det började med att Sandra drog med mig, jag drog med Micke och idag följde Marcus med också. Det blir pass mycket roligare då när man är fler som gör det tillsammans. Vilket i sin tur även gynnar förhållandet på jobbet oss emellan. Man får ju lite samma intresse vilket kan underlätta emellanåt.

I övrigt så är det ganska så lugnt, ja hyfsat i alla fall. Adam skall till tandläkaren idag, igen, och ta nya avtryck inför tandställningen. Han hade riktig ångest innan i morse inför detta. Hade glömt att ringa och kolla vad de skulle göra, men det löste sig och han fick veta vad som skulle hända när vi kommer ner. Kanske låter lite överdrivet, men det har varit en hel del tandläkarbesök nu det sista för hans del och dom är inte slut i och med detta besöket heller. Nä han har en lång väg nu framför sig med diverse besök. Kan jag då underlätta för honom genom att kolla av vad vi ska göra de gånger vi är där så må det vara hänt. Det som skrämmer honom lite med det han skall göra idag är att det gör så ont säger han. Kan ju tyvärr inte säga att jag förstår honom, för jag har in en susning om hur det känns. Så jag får ju gå på hans ord angående detta.

Har snöat in en del på att lyssna på Celine Dion nu, varför vet jag inte riktigt, men hon har en otrolig röst som inte går av för hacker. Så avkopplande men ändå så kraftig. Funkar nästan till alla tillfällen i livet.

http://youtu.be/LQ_Gf0CcE-Y

Nähä lite mat i magen innan hämtning av sonen.


1 kommentar:

  1. Wiieee!
    Härligt vännen! Du är en sån inspiration! Hoppas att allt gick bra för Adam, tänker på honom å er <3
    Stor kram Hanna

    SvaraRadera