torsdag 3 mars 2011

överskrift??

Ja någon sån kommer jag inte på idag, vet inte riktigt vad jag ska skriva heller för den delen ännu, men det ger väl sig under tiden som jag skriver. Dagen idag har varit helt okej hitills, lite upp och ner emellanåt, men det är ju såna dagar som man har ibland, inte så mycket att fästa sig på direkt. Bättre att släppa och gå vidare emot nästa stund på dagen, eller nästa dag kanske till och med.
Känns lite tomt idag, men jag vet inte riktigt vad det är för tomhetskänsla. Har inte kunna ta på den och säga att det beror på just DEN saken eller så. Lite frustrerande också på sätt och vis. Lättar om man vet vad en känsla beror på istället för att ha det så som det är idag.

Kan sakna nån ibland, men vem är denna någon?? Har underbara vänner som finns bara ett samtal bort. Den personen som jag saknar mest, som man bara kunde gå och ta en fika hos, sitta i flera timmar och bara tjöta, men likaså inte höras på ett bra tag, men ändå kändes det som om man träffade henne igår. Hon visste och vet allt och lite till om mig och jag om henne, det är sann vänskap mellan oss, men det är ett antal massa mil emellan oss. Kan sakna henne så otroligt mycket. Sicken idé och flytta bara så där och så långt bort dessutom..*ler* Hon får flytta hem igen tycker jag nog allt.
Har haft mycket roligt tillsammans men även varit såna jätteovänner när vi var små, men vi växte till oss tydligen. Hon var den förste som fick veta när vi väntade våra underbara kottar, det var henne jag berättade för när vi skulle gifta oss, det var henne som jag kunde komma till med allt, bara prata, gråta, skratta, ja allt. Det var självklart ömsesidigt, eller är ju fortfarande förstås.

Hittade en grej här innan på nätet som jag ska ta en ordentlig funderare på. Men det krävs lite planering i form av barnvakt. Men det löser sig säkerligen, det tror jag nog, men det är lite bök och stök, men som sagt, i slutändan löser det sig säkert.. Kommer att bli kanonroligt. Tror nog inte atthan förväntar sig något sånt.
Har gjort som så i och med att fyller så nära varandra, att vi hittar på något tillsammans istället för att köpa presenter till varandra. Man hittar ju sina egna vägar som funkar här i livet. Det är en väg vi har valt som funkar för oss.

Nä nu så ska jag ta och gå för att sova en sväng. Fick hoppa in inatt lite akut, bra om man kan sova en stund innan då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar